Шановні студенти! На цьому тижні детально знайомимося з властивостями рідин, зокрема необхідно опрацювати матеріал з теми "Поверхневий натяг. Капілярні явища". Для цього випишіть основні поняття та формули з цієї теми в §§30 та 31, підручник "Фізика і астрономія" 10 клас, Т. М. Засєкіна, Д. О. Засєкін - посилання!!. Також зверніть увагу в цих параграфах на приклади розв'язування задач.
Практичні завдання:
1. Спробуйте налити склянку води "з гіркою". Навіть можна зверху покласти щось металеве. Зробіть фото та поясніть цей парадокс.
2. У тарілку з водою розмістіть декілька сірників. Потім додайте краплю будь-якого миючого засобу. Подивіться, що ж відбудеться далі. Зафільмуйте цей момент та поясніть це явище.
3. Поясніть цей експеримент (на відео нижче). Визначте максимальний розмір капілярних каналів в серветці (на відео), якщо вода змогла піднятися щонайменше на 4 см.
4. Спираючись на зміст навчального матеріалу цього тижня, поясніть, чому ж в умовах пандемії так важливо часто та ретельно мити руки з милом?
Практичні завдання:
1. Спробуйте налити склянку води "з гіркою". Навіть можна зверху покласти щось металеве. Зробіть фото та поясніть цей парадокс.
2. У тарілку з водою розмістіть декілька сірників. Потім додайте краплю будь-якого миючого засобу. Подивіться, що ж відбудеться далі. Зафільмуйте цей момент та поясніть це явище.
3. Поясніть цей експеримент (на відео нижче). Визначте максимальний розмір капілярних каналів в серветці (на відео), якщо вода змогла піднятися щонайменше на 4 см.
4. Спираючись на зміст навчального матеріалу цього тижня, поясніть, чому ж в умовах пандемії так важливо часто та ретельно мити руки з милом?
Кількість балів за виконані завдання, Ви можете переглядати в електронному журналі
І як завжди, ваші роботи можна надсилати на електронну пошту pauldem82@gmail.com, або у Viber чи Telegram +380502669447
Немає коментарів:
Дописати коментар